سومین نمایشگاه بین المللی کاغذ ،مقوا

سومین نمایشگاه بین المللی کاغذ ،مقوا

شرکت ریتکو شیمی پس از حضور موفق در نمایشگاه ایران شیمی سال 98 ، قصد دارد مجددا حضوری فعال در سومین نمایشگاه بین المللی کاغذ ،مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته که در تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار می‌شود؛ داشته باشد.

در شرایطی که نیاز کشور به انواع کاغذ چاپ و تحریر بیش از ۳۵۰ هزار تن و کاغذ روزنامه بیش از ۶۵ هزار تن در سال می باشد که بیشتر آن از طریق واردات تامین می گردد؛ شرکت ریتکو شیمی سعی دارد با تامین مواد اولیه مورد مصرف در صنعت کاغذ بخشی از نیاز کشور را به واردات برطرف کند.

شرکت ریتکو شیمی با ۲۳ سال سابقه در زمینه تولید و تامین محصولات مختلفی از جمله:

  • سولفات آلومینیوم ۱۷%( پودر سفید رنگ100 حلال در آب)،
  • اسید سولفوریک ۹۸ % ( مایع بی رنگ با خلوص بالا)،
  • سود مایع ۴۸% ( نمایندگی پتروشیمی اروند)،  
  • سود پرک ۹۸% ( پرک سفید رنگ و حلال در آب)،
  • آهک هیدراته ۵۲% (پودر سفید رنگ با خلوص 88%)، 
  • سولفور سدیم 58%

در سومین نمایشگاه بین المللی کاغذ به عنوان یکی از تامین کنندگان مواد اولیه کارخانجات تولید کاغذ، حضور یافته تا محصولات متنوع خود را به بازار هدف معرفی کند.

هدف اصلی شرکت ریتکوشیمی، حضوری پررنگ و دلگرم کننده در سومین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته است تا بتواند سهم بزرگی در جهت تولید انواع کاغذ بدون نیاز به واردات مواد اولیه و در نهایت سهم بزرگی در جهش تولید داشته باشد .

از کلیه متخصصان در این حوزه دعوت به عمل می آید تا با حضور در غرفه ۳۸ این نمایشگاه از محصولات شرکت ریتکو شیمی بازدید به عمل آورند.

ضمناً به اطلاع می رساند طبق پروتکل بهداشتی بازدید مجازی از نمایشگاه بین المللی کاغذ و غرفه  ۳۸ برای عموم مردم از طریق شبکه تلویزیونی ایران کالا فراهم شده است.